Grå låda

Fick ett städryck idag. Har legat på mage å dammsugat och skurat under sängen. Hittade en låda med gamla foton från livet som hitills varit. Hmm öppnade den aldrig, gjort det misstaget förut. Däremot fanns det en grå attaché liknande låda som jag var tvungen att kika i lite. Där var jag ju! Efter att letat efter bitar av migsjälv så fann jag åtminstone en stor del under sängen.
     Min väninna kommenterade inlägget Wanted med att hon i alla fall hittat mig på tv i en känd person. Gulligt! Själv sötnos hittade jag en bit när jag såg akrylfärgerna och kolkritorna i den grå lådan idag. Färgerna var en present från dig, tillsammans med palett och målardukar. Du kan sluta hjälpa mig med letandet och nej, jag finns inte på tv. En stor bortglöm och saknad del fanns precis här under mig. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0