Blondera mera....

Har läst mitt eget senaste inlägg i syfte att se hur jävlans misstolkad man kan bli och varför. Insnöade mode blondiner syftar INTE på någon vän. Det skulle spegla det regerande bloggerinadet här i ankdammen Svea där det de senaste åren bara fokuseras på hur vi ska se ut. Det dikteras av en modemaffia som dyrkas av hela befolkningen, eftersom alla ser ut att följa deras mode order till punkt å pricka. Så dé så. Mode- masspsykosen är så stark att det poppar upp ikoner som hyllas och följs typ en gång i kvartalet. Vi har det verkligen tråkigt i Sverige! Eller så är masspsykosen en massdeprission där ingen orkar läsa något djupare än om vilken djuphavsblå klänning som är veckans hit.
     Undrade hur i helvete mina vänner skulle kunna tro att jag på något sätt skulle vilja vara så usel att jag syftat på dom. Mina vänner VÄRNAR jag om  å vill jag vara elak så é dé fan inte mot er å hör sen! Sak samma. Har en klipp å färgtid nästa vecka, ska nog dra till med å bli blond. En bättre ursäkt för misstolkningen kan väl inte ges? Kram    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0