Svårflörtat

48 timmars bakfylla botas bäst med sprit. Så är det och har man tur så hamnar man inte (som jag gjorde) på stan en lördagskväll. Det var galet mycket människor ute, jag antar att det är så, eftersom jag hållit mig borta från arenan ett tag. Har ju druckit och festat upp min beskärda del i detta liv. Hur man nu lyckats med det i min ålder....
Vi hamnar alltså i en kö och det säger ju dé mesta. Redan där surnar det till. Efter ca en cigg så kommer vi in i det som varit ett favorit tillhåll och som nu är en apbur i bästa vikinglinestil. Det är nu spriten kommer in som en räddare i nöden. Baren- genast!
Med drinken i handen parkerade vi oss på uteserveringen för att slippa svettlukt och se hela klabbet. Det var en möhippa kväll som spridit sig till dansgolvet, ja jag vet, ni é mé. Vill helst slippa se tack.
Har ju skrivit om sms tidigare men nu till några adresserade till min väninna. Förlåt! Inga namn nämnda, ok?! Sexmeddelanden kan vara fantastiska och stimulera tankeverksamheten till åtminstone en eller annan fantasi. Vissa människor, eller kanske, män, verkar va helt inne på att beskriva allt i detalj- alltså allt. Det går liksom inte ihop eftersom karlar i största allmänhet är ganska usla på detaljfronten. Man kan i princip klippa av sig hästsvansen och de undrar om tio poängaren kommer att ges för att de uppmärksammat ett par nya skor....
Ja ja, fantatiskt att denne karl ville göra allt det där... speciellt som min vän verkligen är värd det allra bästa. Men nu ni, när hon fortsätter denna sms-kopulering aningen senare på kvällen så händer det. (Måste kanske tillägga att detta inte var specifikt för just lördagen utan hade pågått ett par dagar.) Hon tar intiativet till att ses, ivrigt påhejad så klart...
Nä. Nej nej, då ryggade storjägaren tillbaka och hänvisade till att HON inte var redo! HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är DU, ynkrygg som inte skulle palla att få upp den och ge allt det där smaskiga fantastiska som du så jävla hårt gjort reklam för. TÖNT!
Fy fan att ni inte litar på att vi efter en si så där 15 års sexilerande vet att det sannolikt inte kommer att bli som det uppdiktats för oss. Vi har lämnat Harlekinvärlden för att kunna slå på samma villkor för länge sedan så vi vet att ni redan däckat om förspelet tar längre än 10 minuter. Och har ni inte det så blir det väl max 8 min dunk dunkelidunk eftersom vi borde vara tillfredsställda vid det laget.
Jag ska absolut inte tala om vad som krävs för en kvinna i trettio års åldern för saken är den att denne karl inte skulle våga dra iväg ett endaste jävla sms till i hela sitt liv. Så är det! Och käraste vän, gör inget försök till att omsätta meddelandetrafikeni praktiken. Du har så mycket mer att välja på utan mördande reklam. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0