Trasiga skor


Det finns de som har det värre sa min väninna idag och syftade på sig själv. Inte för att jag hade neggat om något men en annan tjej gör det, neggar alltså, om det mesta. Hon är rädd för det mesta oxå, väninnans väninna alltså.Som alla vi andra helt enkelt. 
     Vi drack två liter rosé och kände oss lite klokare. Solen gassade och mitt i allt hittade jag en vän jag inte sett på riktigt länge. Vacker som vanligt, cool. Bra, det kändes riktigt bra att se dig så tjejen!
     Dagens uppmaning: hitta Cornelis Wreeesvijk på youtube och lyssna på den gamla - Somliga går med trasiga skor. Ni behöver höra den, once in a while liksom. Kram


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det finns alltid någon som känner att de har det värre än en själv............man(jag) vill inte ha det kastat i ansiktet när jag deppar. så vill jag gärna känna att jag har det värst och lixom vara i den tanken i alla fall en liten stund.....plus att jag gärna vill bli tyckt synd om.....men bara en liten stund.........Sen ska vänniinorna komma med problem lösningar och "jag förstår dig" prat :0) inte lite jag begär vá????Cornelis...alltid bra. men pröva oxå Brinck på youtube(en dansk som skrivit låten till polisserien Anna Pihl, men har fler sånger)



kramizzz i massor när kommer du till danmark??? :0)

2008-07-31 @ 06:20:10
URL: http://ensvenskaiexilidanmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0