Å dé här får ni oxå!

É så förkyld! Midsommaraftons iskyla letade sig in i mig å nu snyter jag grönt som en blommande äng. Fy fan å jobba ska man idag. Jo just det man kan ju sjukanmäla sig.... men näeh då inte ett alternativ för Fjellskan om hon vill ha kulor på kontot i veckan.
Fick en kommentar av min väninna Anna ang mitt bloggande. Jo du, ska fan sprida min galenhet överallt! Över hela Svea å ut vidare i vida världen. För i den här krassa åldern har man inget å gömma längre än pinsamheter som hände när man fortfarande var vild å någorlunda vacker eller könshår som sakteliga kryper utåt, nedåt å ta mig fan tom uppåt! Så é dé, så att va lite galen känns bara sunt. Tror nog att jag ska försöka utveckla något skojigt syndrom som Tourettes så jag kan va lite berättigat oförskämd å gapa obsceniteter på allmän plats. BAJS! Kanske skicka en BAJSpåse i brevlådan till nån, dé vore riktigt jävlars kul dé!
Å nej ska inte ta tillflykten till nikotinet å röka bort alla dessa härliga känslor nej nej nej. På mé nytt plåster bara å låt galenskapen  skölja över mig. Håll i hatten, klamra mig fast i närmsta träd för det är jobbigast för mig å ni alla andra får ta och stå ut! I någon månad bara, sen é jag snäll som fan å luktar ros klädd i rosaprickig klänning med rosetter å konstant leende. Jag kanske tom bjuder på bullar - på polerat silverfat så klart!
Ja ja säkert.... men ros kommer jag garanterat att dofta- på flera mils håll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0