Go morrn....

Väcktes av ett sms idag. Trevligt eller rent av otrevligt.
En kär å riktigt hatad person undrar om han å hans flickvän ska ge sig ut i swingersdjungeln. Helt enkelt! Jaha ja, oj å vad har jag för intresse i av att delta i det beslutet? Just det- lite rådgivning..... Å va vet jag om sånt? Å vad fasiken vill jag veta om det?
Hur som haver han tog fram en öm punkt- hålet. Alltså inte det numera sällsynt hårbeklädda hålet utan just hålet. Avgrunden. Det där stora svart som vissa av oss har så mycket av. Jag undrade nämligen om det verkligen var rätt metod att fylla igen hålet med att dunka någon annan rakt framför sin partner. Aha. Juste svar fick jag. - Det handlar inte om det hålet just nu.
Hmm. Ojdå kan det alltså handla om något annat än avgrunden?! Vad är det jag har missuppfattat här? Mitt harmande analys- jag fick sig en känga. Det finns ett njutningshål oxå. Jaha jaha å det är dé hålet som de flesta försöker sig på att fylla å förstå sig på. Ok då é jag mé!
Så då kan man ju glömma önskan, kärlek, hopp å drömmar, lycka å jakten på att bli räddad å genast ta sig 10 min å fylla det fysiska hålet. Lätt som en plätt! Jag ska idag fylla mina näsborrar (hål?) med nässpray å njuta av renare luftvägar! Kan man få en nasal- orgasm?
Vad beträffar partnern i det hela så hoppas jag verkligen att hon inte har något emot att bli utlämnad per sms som ett hål som ska fyllas. Fy fan det skulle verkligen grotta ur avgrunden ännu mer.
Så cementera mé plast, silikon, rågummi eller va fan en köttbaguette å lyckan kommer som ett brev på posten! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marie P Linder

Hahaha, jag tror att det finns både nasal- och kissorgasmer. Tänk dig när du står utanför dörren och kniper så Lanefeltskan skulle bli impad och snurrar för dig själv "Fan var är nyckeln, jag måste in ..." och samtidigt fumlar med jeansen och lyckas fiska upp nyckeln, kastar dig in och får ner jeansen samtidigt som du sjunker ner på toastolen och bara ... Jag vad heter det - låter ditt vatten gå. Himla skön känsla. :)



Kram/

En annan Marie :)

2008-06-24 @ 12:21:37
URL: http://fjellskan.blogg.se/
Postat av: Anna

MÅR DU BRA?????

Behöver du hjälp? Jag trodde jag var bitter....

Aman pja!

2008-06-24 @ 22:10:15
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0