Kram

Fick en snabb behandling av kollegan igår. Hade egentligen gått till kliniken för å se till att det onda i arm helvetet inte är pga något allvarligare än just inflammation. Blev lite analys av rörelseförmågan i nacke å arm. Sen kom nålen. Akupunkturnålen som sattes på yttersidan av vänsterbenet uppe vid knät. Konstig punkt det där.... Ett par ton lyftes av mig och jag ville helst dra mig hemåt å gråta lite grann. Kollegan var också stygg nog att trycka i handflatan, tur att jag har en alldeles för hög smärttröskel. Blev lite töjning av bröstmusklerna. Ha! Gick inte alls, fick ont i ryggraden istället....
     Som terapeut kan man liksom inte ljuga för en annan terapeut. Det går liksom inte att bortföklara sig heller utan att förolämpa sigsjälv. Kanske är jag och inte bara mina patienter som borde ta vara på orden - beröring berör..... Kramas?
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0