Bitterhet...

Halloj!
Dagens ord i rubriken. Alltså det här med bitterhet. Har fått en jäklans massor frågor om hur högt jag befinner mig på bitterskalan. Lustigt. Alltså när vi var yngre hyllade vi varandra för diverse djupdyk och analyser men nu är det tydligen fan inte mig ok att vädra känslor eller tankar. Kom igen nu jag är inte mer bitter än ni alla andra, däremot vräker jag mer än gärna ur mig all skit så jag inte resulterar i en överfull Bajamaja. tackar!
Däremot skulle jag nog kunna ha en massa anledningar över att slå i taket i Bitterfitte- land.... Å möjligen é jag en riktig surfitta ibland, men det är bara sunt. Jag övar mig inför pensionsåldern så att jag åtminstone gör succé i nån ålder. Mvg i surfittighet helt enkelt!
Ska sluta med fitterian fittera nu jag lovar.... Men en sista omgång.
Vaginan, fittan ska numera kallas "snippan"?! Låter som en söt kattunge å det har väl ingen av oss mellan benen längre eller? Så när slutar man kalla snippan för snippa? Övergår den i puberteten till vagina eller fittan? Har vi ett schizo- organ mellan låren? Snippan är ett alldeles för oskyldigt namn för att klara av att bli utskällt tror jag, tänk bara. Arga bedragna karlakarn ölar mé bästa polarern å harmar över den där jävla "Snippan" som lämnat honom. Hahahahaha
Eller om vi gormade över den där jävla "Snoppen" som aldrig ger oss vad vi vill ha.......
Ja ja jag vill bara uppmärksamma att ord har en pubertet som vi aldrig tycks komma ur. Vad beträffar min hyska så är jag glad så länge den är rosa, inte luktar surströmming, gör mig glad å é cancerfri! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0