Relation

Fredag natt å jag sitter uppe å ugglar som vanligt. Armen värker och jag har övervägt amputation... Får man vara lite sotis på en partner eller rättare sagt sotis på att inte få uppleva sin partner? I såna fall så är jag det. Skulle verkligen vilja vara med i det där tältet vid havet och känna saltet klibba sig fast på kroppen istället för att som här, känna höstregnets fukt kyla ner mig. Ensamheten känns liksom dubbel när man inte får vara med och dela en endaste liten upplevelse den övervägande delen av tiden.
     Om man tar ordet relation så ska det väl vara en person som man kan relatera till? För att relatera till något/ någon krävs väl någon form av samspel eller interaktion? 
     Ska slå på kameran och se på bilderna där mina enda bevis på relation finns just nu. Krasst. Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Är inte du sjukskriven?

Packa då ihop väskan snarast o bege dig på rehab i Grekland!!!!!

Kram























2008-08-31 @ 17:59:23
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0