Legitim spya

En känd skivaktuell sångerska här i byn har en taxerad inkomst från 2007 på 27600 kronor och bor i vasastan. Det betyder att hon lyckats leva livets glada dagar med 2300 kronor per månad. Hur fan har hon grejat det? Är det ett ekonomiskt under som jag bevittnar eller har jag missförstått något?!
     För ett otal antal år sedan blev jag avregistrerad ur folkbokföringen, mina konton i statliga banken avslutades utan förfrågan, jag blev bostadlös och vägrad läkarvård. Efter många turer med slutgiltig uppmaning och hänvisning till JK fick jag svaret att denne inte kunde avgöra något i frågan. Jag stod på skattemyndigheten och fyllde i formulär om återinflyttning, varför jag ville bo i sverige och hur länge jag tänkt vara här. Allt detta bara för att jag levt på csn- lån och alltså inte haft så hög inkomst. Märkligt. Jag hade under sommaren hyrt ut lägenheten, med hyresvärdens tillåtelse i 6 månader och helt plötsligt med lite god myndighetssamverkan rev de sönder det lilla livet. 
     Efter att ha räknats ut och förlorat allt så förväntas man vara tacksam för att leva här i den fantastika omsorgsfulla nationen utan fungerande rättssystem för individen. Dessutom ska ens idoler vara dom som taxerar lika mycket som jag gjorde i nedre tonåren och det é dom som bor i lägenheten som borde vara min.
     Det är söndag och legitimt att spy av bakfylla. Jag behöver inte ens va bakis. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stämde du inte staten? Det sa du att du skulle göra.

Om du nu inte finns i systemet och alltså inte existerar tycker jag att du ska göra bankrån, man kan väl inte låsa in någon som inte finns, finns man inte så syns man inte. you go girl!

2008-08-11 @ 22:20:22
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0