Här får ni!

Halloj! Nu jäklars ska här spys galla.
Från å mé idag åker det lilla runda stinkande plåstret på min enorma högerskinka igen å nåde mig om jag inte håller mig undan ciggen!
Midsommar suger å jobbet väntar. Hellre jobba än å va själv en lördagskväll när alla är ute mé nya kärlekar eller hemma å ammar bröstvårtorna blodiga. Nej jag är inte singel å bitter jag är jättelycklig i min distansrelation..... Fast jag föredrar å säga särbo,  på ett par tusen mils avstånd eller så... funkar dé? Att kalla dé så menar jag?!
Hur som haver just nu ligger landet i Stockholm å jag tror att jag måste dansa naken till gammal grekisk popmusik för å vakna till innan förklädet åker på å colgatesmajlet knäpps på. Puss å kram å reta mig för fan inte nu när sluta röka helvetet börjar igen för då kommer det riktiga raseriet..... härligt härligt men faktiskt- farligt farligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Att du är knäpp har jag vetat länge, ska du nu sprida ut det till allt och alla?????

Blir det värre kan du ju alltid börja röka igen.....

2008-06-22 @ 08:55:55
URL: http://enlyxhustrusbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0